چگونه برای کاهش اوره خون بیمار مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 دیابت،چگونه برای کاهش اوره خون بیمار مبتلا به نارسایی کلیه؟ این یک سوال concernd بسیاری از مردم. قبل از آن پایین تر، ما باید برای پیدا کردن دلایل اساسی برای اولین بار.

اوره یک نوع زباله تولید شده توسط پروتئین شکستن است. به طور معمول، آن است که توسط کلیه فیلتر شده و از بدن تخلیه با ادرار. پس از کلیه آسیب دیده، نمی تواند به موقع دفع شود، بنابراین تجمع در خون و سطح اوره خون بالا شکل گرفته است. البته، آن است که همیشه توسط بیماری کلیوی ناشی نیست، بنابراین قبل از اقدام شما را، شما نیاز به دانستن آنچه که روشن علت زمینه ای است. عواملی مانند فشار خون بالا، دیابت، عفونت آب، استرس و یا تب بالا، حتی مواد غذایی پروتئین بالا شما همچنین ممکن است سطح اوره را در خون افزایش می دهد.

اما بدون توجه به آنچه عامل اساسی است، سطح اوره خون بالا با آن با هم dissapeared خواهد شد. بنابراین به عنوان یک مردم با نارسایی کلیه، اگر شما می خواهید برای کاهش سطح اوره خون بالا، شما باید برای بهبود عملکرد کلیه و اولین درمان بیماری خود را.

به طور کلی، اگر کلیه ها می توانید اوره مشخص نیست، فرد ممکن است کمک از دیالیز، که برای آنها فیلتر خون نیاز دارند. با این حال، ممکن است لزوما بهترین گزینه درمان باشد. چرا که، ممکن است برخی از عوارض جانبی را در طول آن روشن زباله در خون.

بنابراین شما می توانید بالا هفت درمان را انتخاب کنید، همه آنها در چینی گیاهان دارویی بر اساس طب، به طوری که آنها می توانند به این بیماری با عوارض جانبی کم را درمان کند. چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر را بهبود بخشد، در نتیجه برای مقابله با این بیماری است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به





:: برچسب‌ها: سطح اوره خون بالا چگونه برای کاهش اوره خون درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: